La Societat Espanyola de Farmacèutics d'Atenció Primària (SEFAP) va organitzar a Girona una xerrada amb l'objectiu de promoure un ús responsable de l'automedicació entre la gent gran.
L'activitat, adreçada especialment als casals de gent gran, va oferir informació i formació per evitar els riscos associats a una automedicació incorrecta. Durant la sessió es va posar èmfasi en la importància d'utilitzar els medicaments de manera adequada i sota l'assessorament dels professionals sanitaris.
La iniciativa tenia com a finalitat conscienciar la ciutadania sobre l'ús correcte dels medicaments per millorar-ne la seguretat i l'efectivitat.